22 de nov. de 2010

I'd do it all again

Ooh, you’re searching for something I know, won’t make you happy
Ooh, you’re thirsting for something I know, won’t make you happy
Ooh, you did it all again, you broke another skin
It’s hard to believe this time, hard to believe
That my heart, my heart’s an open door
You got all you came for, baby
So weary, someone to love is bigger than your pride’s worth
Is bigger than the pain you got for it hurts
And out runs all of the sadness
It’s terrifying, life, through the darkness

And I’d do it all again, I’d do it all again
I’d do it all again, I’d do it all again
You try sometimes but it won’t stop
You got my heart and my head’s lost, ooh yeah
I’ve been burning down these candles for love, for love
So weary, someone to love is bigger than your pride
Ooh, someone to love, mm, someone to love
Someone to love
Ooh, you’re searching for something I know, won’t make you happy
Ooh

(Corinne Bailey Rae)

Você está procurando por algo que sei que não te fará feliz
Você está sedento por algo que sei que não vai te fazer feliz
Você fez tudo outra vez, você quebrou outra camada
Dessa vez é difícil de acreditar, difícil de acreditar
Que meu coração, meu coração é uma porta aberta
Você conseguiu tudo que você queria
Tão cansado, alguém cujo valor do amor é maior que do orgulho
É maior que a dor que você tem
E se esgota toda a tristeza
É assustadora, a vida, através da escuridão

E eu faria tudo outra vez, eu faria tudo outra vez
Eu faria tudo outra vez, eu faria tudo outra vez
Às vezes você tenta, mas não pára
Você tem meu coração e minha cabeça está perdida
Eu tenho queimado essas velas pelo amor, pelo amor
Tão cansado, alguém cujo amor é maior que o orgulho
Alguém para amar, alguém para amar
Alguém para amar
Você está procurando por algo que sei que não te fará feliz
Ooh





Nenhum comentário:

Blog Widget by LinkWithin